Thursday 26 June 2008

SF eten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan eetgewoontes te creëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd oftewel mezelf vol te vreten en anders mezelf uit te hongeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb geaccepteerd and toegestaan “eten” in de hand te houden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb geaccepteerd en toegestaan mijzelf onder controle te houden wanneer het gaat over eten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegelaten over te geven aan vraatzucht.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan eten te kiezen aan de hand van picture presentation en niet aan de hand van wat ik voel dat mijn lichaam graag zou hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf helemaal te laten gaan en mezelf te overeten om dan over gaan naar het andere extreme van “niet eten”.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan van de ene polariteit naar de andere “over te schakelen”.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaceppteerd en toegestaan te eten om te supressen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te eten om mij te verschuilen van mezelf - wat onmogelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te eten voor dat ene moment van tijdelijke verzadigdeih dat snel overwaaid naar pijn in de buik en schuldgevoel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mij schuldig te voelen wanneer ik iets lekker iets dat calorierijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan het aantal caloriën van eenderd welk stuk voedsel op te zoeken om te zien hoeveel ik er van mag eten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan eten te kiezen aan de hand van kennis en informatie dat ik heb als in weten hoeveel calorieën iets bevat zodat ik toch maar niet mogelijks zou
kunnen verdikken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan de calorieën te tellen die ik eet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat door eten te eten dat veel caloerieën bevat, je verdikt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan obsessief bezig te zijn met eten.

Ik vergeed mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan een obsessie met eten te ontwikkelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan een eetobsessie te ontwikkelen om weg te vluchten van de realiteit, van het hier, van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb geaccepteerd en toegestaan te realiseren dat een eetobsessie geen oplossing of toevlucht is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat een eet obsessie mijn problemen zou oplossen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat een eet obsessie het probleem zou oplossen, het probleem dat ikzelf ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven en te trachten adhv een eetobsessie mijn problemen te vergeten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mijzelf te onderdrukken adhv eten en bezig zijn met eten in mijn mind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan bij alles wat ik eet - of van plan ben te eten mij af te vragen : ga ik hiervan verdikken?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben om te verdikken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben van een dikke Leila in de spiegel te zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan van mijn picture presentation en of mogelijke picture presentations.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben van een illusie (die voor andere mensen misschien wel “echt” is).

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben dat andere mensen mij zien als dik en beoordelen als dik.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben dat mensen mij zeggen dat ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben om uitgelachen te worden door mensen om dat ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben dat mensen mij uitschelden omdat ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben dat ik uitgesloten word omdat ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan geaccepteerd en aanvaard te willen door andere mensen, omdat ik mezelf van mezelf heb afgescheiden en mezelf niet aanvaard, lief heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan naar aanvaarding en acceptatie te zoeken bij en in andere mensen ipv gewoon mezelf te appreciëren, accepteren , aanvaarden en lief hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en teogestaan chrik te hebben van wat de wereld zou denken moest ik echt dik zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben van de schaamte die ik zou voelen van dik te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mij te schamen omdat ik dik ben, dikker ben geworden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat je je moet schamen wanneer je dik bent.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en teogestaan dikke mensen te linken met geen zelf controle en geen zelf controle met schaamte.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan dikke mensen te definiëren als mensen zonder zelf controle, die hun verdriet weg eten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb geaccepteerd en toegestaan te realiseren dat ik net hetzelfde doe als al die dikke mensen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben te worden gezien door andere mensen als iemand die geen zelf controle heeft en haar verdriet weg eet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan dikke mensen als zielig en miserabel te definiëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben dat mensen mij zien als zielig en miserabel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan dikke mensen te zien als minderwaardig, doordat ik hen definiër als geen zelf controle hebbende.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan schrik te hebben dat andere mensen mij zien als minderwaardig omdat ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mij te zien als minderwaardig omdat ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mijzelf te definiëren als minderwaardig omdat ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat ik minderwaardig ben omdat ik dik ben
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mij minderwaardig te voelen omdat ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mij minderwaardig te gedragen omdat ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan dikke mensen te definiëren als inferieur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en tegestaan magere mensen te definiëren als superieur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan polariteit te creëren en in polariteit deel te nemen door mensen in te delen in superieur/inferieur afhankelijk of ze dik of dun zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mensen hun uiterlijk, gewicht en massa te vergelijken met elkaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mensen te beoordelen adhv hun uiterlijk, gewicht en massa.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf te beoordelen adhv mijn uiterlijk, gewicht en massa.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf af te scheiden, af te splitsen van dikke mensen. (haha, ik had eerst ‘ikke’ mensen ipv ‘dikke’ mensen geschreven lol)

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan dikke mensen uit te lachen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf uit te lachen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan dikke mensen te zien als onaanvaardbaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf te zien als onaanvaardbaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan magere mensen te zien als aanvaardbaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf te zien als aanvaardbaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan dikke mensen enkel te zien als hun ‘picture presentation’ en niets meer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan magere mensen enkel te zien als hun ‘picture presentation’ en niets meer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf te zien enkel als mijn ‘picture presentation’ en niets meer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat dikke mensen enkel dik zijn en niets anders.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat dikke mensen hun leven draait om hun dik zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat mijn leven draait om mijn gewicht en picture presentation.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat dikke mensen geen leven hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te geloven dat ik geen leven heb als ik dik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mijn zelf waarde te bepalen adhv van gewicht en picture presentation.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan waarde te hechten aan mijn gewicht en picture presentation.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mager te zijn, willen zijn om aanvaard te worden door mensen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mensen te aanvaarden, enkel omdat ze mager zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan dikke mensen niet te aanvaarden, enkel omdat ze dik zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf geprogrameerd te laten worden te geloven dat ik moet zijn wat de media mij zegt dat ik moet zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf te vormen adhv van het beeld dat de media geeft van een standaard persoon, perfect persoon aka perfect walking system robot.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan de verantwoordelijkheid bij de media te willen leggen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb geaccepteerd en toegestaan te realiseren dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn doen en laten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mij aan te passen aan de media.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan de mode te volgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf obsessief te wegen, meerdere keren per dag.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan niet te eten voor een hele dag.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan te letten op wat ik eet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf te willen bewijzen dat ik niet geef om wat ik eet door extra vettig te eten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf tegenover mezelf te bewijzen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb geaccepteerd en toegestaan mezelf te willen bewijzen tegenover he idee/beeld dat ik over mezelf heb.

1 comment:

Ann said...

Herkenbaar!
:) Kheb daar juist ook over geschreven.